Pressiteated

Maaettevõtja saab ammutada õpikust turundustarkusi

Mullu üllitas maaülikooli majandus- ja sotsiaalinstituut välisministeeriumi toetusel rumeeniakeelse õpiku, mis oli mõeldud Moldova maapiirkondades tegutsevatele ettevõtjatele. Nüüd on õpik saadaval ka eestikeelsena. 

Pool aastat hiljem üllitati sama õpperaamat majandus- ja sotsiaalinstituudi toetusel eestikeelsena, et seda saaksid kasutada ka tudengid ja kõik teised, kes puutuvad igapäevaselt kokku tootearenduse ja turundusega. Raamatu eesmärk on anda edasi tootearenduse ja toote turundamise kontseptsiooni väikeettevõtluses võimalikult lihtsas vormis.

Vaatamata lähenemise lihtsusele jäeti paika kõik tootearenduse ja edasiste turundusvõtetega seotud põhitõed. Seepärast võib õppematerjalist leida üheaegselt nii teooriat kui ka käitumisjuhiseid ning Eesti tootjate tegevustest nopitud näiteid.

Kõik ikka selleks, et lugeja näeks, milline kasutusväärtus on teoorial ja erinevatest juhtumitest saadud kogemustel ning tekitada lugejas ideid, mida oleks võimalik rakendada oma ettevõtmistes. Raamatu autoriteks on EMÜ majandus- ja sotsiaalinstituudi turunduse lektorid Tiiu Ohvril ja Birgit Maasing.

Raamat on kättesaadav elektrooniliselt siit.